Helpdesk
Bestellingen
Benieuwd wanneer u uw bestelling ontvangt? Alle vragen met betrekking tot uw bestelling vindt u hier.
Wanneer komt mijn bestelling binnen?
In Nederland ontvangt u uw bestelling gemiddeld na 2-3 werkdagen na het ontvangen van de bevestigingsmail. In België is dit gemiddeld na 5-7 werkdagen.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het is mogelijk om uw bestelling binnen de zichttermijn naar ons te retourneren. Stuur ons alstublieft een email op info@edelcollecties.com om instructies te ontvangen om uw pakket naar ons te retourneren.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren als deze nog niet verzonden is. Stuur ons alstublieft zo snel mogelijk een email op info@edelcollecties.com zodat wij de bestelling voor u kunnen annuleren.
Kennismakingsuitgiften
Lees meer informatie over onze kennismakingsuitgiften.
Uw Kennismakingsuitgifte met korting ontvangen, wat nu?
Postzegels en Herdenkingsuitgiften en -munten zijn meestal onderdeel van een complete serie of collectie. De meeste verzamelaars vinden het prettig om zoveel mogelijk collecties te kunnen bekijken. Door het reserveren van de Kennismakingsuitgifte met korting krijgt u het eerste onderdeel van de collectie met extra voordeel thuisgestuurd. Uw reservering van de Kennismakingsuitgifte met korting geldt dus als de inschrijving van de collectie. Bij deze extra voordelige Kennismakingsuitgifte met korting vindt u ook het overzicht van de verdere collectie op de albumbladen bijgesloten. U kunt nu beslissen of u verder wilt verzamelen. Wilt u verder verzamelen? Dan hoeft u verder niets te ondernemen. Het volgende collectieonderdeel wordt u vrijblijvend toegestuurd. Als extra waardering krijgt u in de loop van de collectie het gratis bewaaralbum met een collectieonderdeel meegestuurd. Dit is géén abonnement, want u kunt de kennismakingsperiode binnen 21 dagen kosteloos afbreken. Wilt u niet verder verzamelen? Dan kunt u de kennismakingsperiode afbreken door een email te sturen naar info@edelcollecties.com met in het onderwerp ‘Uitschrijving Kennismaking’
Ik wil een collectie starten. Wat moet ik doen?
Na het ontvangen van uw bestelde proefpakket start uw collectie. U ontvangt nu gegarandeerd de volgende collectie-onderdelen en de gratis cadeau’s. Deze Verzamel-Service houdt uw verzameling compleet. Lees hier de voordelen van de Verzamel-Service:
Profiteren van de speciale Verzamel-Service?
Over de collectie:
- Met uw aankoop start uw collectie
- Overige collectie-onderdelen worden uitgegeven in de hoogste verzamelkwaliteit
- Alle uitgiften worden geleverd in beschermende en informatieve verzamelverpakking
Gratis cadeau:
- Bij de derde levering ontvangt u een gratis verzamelmap t.w.v. € 29,95
Informatie:
- Prijs per collectie-onderdeel: € 19,95 tot € 39,95
- Leveringen: geen vaststaand aantal leveringen. Het leveringsritme is afhankelijk van de beschikbaarheid van uitgiften die binnen het gekozen thema vallen.
- Verzendkosten: € 3,95 per levering
- Opzeggen collectie: ieder moment opzegbaar, u verzamelt zolang u wenst
Ik wil een collectie opzeggen. Wat moet ik doen?
Met een opzegging vervalt uw garantie op compleet. Wat veel verzamelaars doen is hun collectie een tijdje opschorten of de frequentie aanpassen. Wij houden uw collectie-onderdelen zonder extra kosten dan op voorraad. Wanneer u dat wilt kunt u weer verder verzamelen. Zo mist u niets. Stuurt u een e-mail naar info@edelcollecties.com en bespreek met ons de mogelijkheden.
Facturen / Herinneringen
Alle vragen met betrekking tot ontvangen facturen en herinneringen.
Ik heb per mail een factuur ontvangen die ik al betaald heb. Wat moet ik doen?
Het duurt enkele werkdagen voordat betalingen in ons systeem verwerkt worden. Bekijk daarom altijd even de datum die op uw factuur vermeld staat, uw betaling en onze factuur hebben elkaar waarschijnlijk gekruist.
Ik heb het product nog niet ontvangen maar de factuur al wel binnengekregen. Wat moet ik doen?
Helaas zijn wij afhankelijk van de service van de post en kan het in een enkele situatie voorkomen dat u de factuur ontvangt voordat u het product in huis heeft. Uiteraard hoeft u de betaling pas te verrichten nadat u de zending goed heeft ontvangen.
Ik heb bij mijn overschrijving het verkeerde klantnummer en / of factuurnummer gebruikt. Wat moet ik doen?
Als u een verkeerd klant - of factuurnummer gebruikt bij een overschrijving van een betaling dan kan het zijn dat uw betaling niet goed verwerkt kan worden in ons systeem. Stuur daarom even een email naar info@edelcollecties.com met in de bijlage een screenshot van uw betaling. Zo kunnen wij uw betaling zo snel mogelijk verwerken.
Contact
Liever op een andere manier contact opnemen? Wij staan altijd voor u klaar!
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen:
1. Live chat: Onze klantenservice is beschikbaar voor live chat van maandag tot en met vrijdag, van 8:30 tot 17:00 uur. Klik eenvoudig op de chatpictogram rechtsonder op onze website om direct met een medewerker te praten.
2. E-mail: Voor niet-dringende vragen of opmerkingen kun U ons een e-mail sturen naar info@edelcollecties.com. We streven ernaar om binnen 24 uur op e-mails te reageren.
3. WhatsApp: U kunt ons ook bereiken via WhatsApp, Hiervoor staat een knop onderaan de website.
4. FAQ: Neem ook een kijkje in onze veel gestelde vragen (FAQ) sectie hierboven. Wellicht vind u daar al antwoorden op uw vragen.
Heeft u geen reactie van ons gekregen?
Onze klantenservice probeert altijd binnen 1 werkdag op uw bericht te reageren. Tijdens drukke periodes kan dit helaas wel eens uitlopen tot 2-3 werkdagen. Mocht u geen reactie van ons ontvangen hebben dan adviseren wij even in uw spam inbox te kijken of onze email wellicht daar terecht is gekomen.
Waarom kan ik telefonisch geen contact met u krijgen?
De klantenservice van Edel Collecties gaat met de tijd mee en is sinds enkele tijd volledig online ingericht. Dit betekent dat u contact met ons op kunt nemen per email en Whatsapp. Mocht u toch de voorkeur geven aan telefonisch contact dan kunt u altijd een terugbelverzoek indienen.
Ik heb een vraag over mijn huidige collectie, waar kan ik terecht?
U kunt volledig naar eigen wens verzamelen. Zo kunnen wij uw collectie tijdig pauzeren, de frequentie aanpassen of deze voor u stoppen. U kunt ten alle tijden contact opnemen met de medewerkers van onze klantenservice voor vragen omtrent uw collectie. Zij staan u graag deskundig te woord.